Reklamace zboží

Záruční lhůta vychází z obchodního a občanského zákoníku. U našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným oznámením vad, popřípadě můžete vyplnit reklamační formulář, který najdete zde pod reklamačním řádem. V reklamačním formuláři by měl zákazník uvést volbu vypořádání nároku kupujícího. V balíku s reklamovaným zbožím musí být přiložena kopie originálního dokladu o koupi zboží v internetovém obchodě Vapemania.cz. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady Vapemania.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.

Stačí vyplnit a odeslat formulář pod tímto textem a společně s kopií faktury nám můžete zboží zaslat zpět na adresu zákaznického oddělení: DanCzek Teplice a.s., Oldřichov 220, Jeníkov 41724. Balíček pošlete doporučeně, bez dobírky.

Sleva poskytnutá k objednávce, není-li vázána ke konkrétnímu výrobku, je rozúčtována v zásilce. V případě vrácení nekompletní objednávky, je poskytnutá sleva odečtena od katalogové ceny vráceného zboží.


Formulář pro výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží



Doprava zdarma
Při nákupu nad 400 Kč

Doprava zdarma
Při nákupu nad 400 Kč

Rychlé dodání
Do druhého dne

Rychlé dodání
Do druhého dne

Věrnostní program
Dárky a nákupy za body

Věrnostní program
Dárky a nákupy za body

Výhody pro registrované
Přednostní prodej a akce

Výhody pro registrované
Přednostní prodej a akce