Reklamace zboží

Záruční lhůta vychází z obchodního a občanského zákoníku. U našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným oznámením vad, popřípadě můžete vyplnit reklamační formulář, který najdete zde pod reklamačním řádem. V reklamačním formuláři by měl zákazník uvést volbu vypořádání nároku kupujícího. V balíku s reklamovaným zbožím musí být přiložena kopie originálního dokladu o koupi zboží v internetovém obchodě Vapemania.cz. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady Vapemania.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.

K úspěšné reklamaci/vrácení zboží je nutné přiložit do balíku doklad o koupi a vyplnit online formulář. 

Sleva poskytnutá k objednávce, není-li vázána ke konkrétnímu výrobku, je rozúčtována v zásilce. V případě vrácení nekompletní objednávky, je poskytnutá sleva odečtena od katalogové ceny vráceného zboží.


Formulář pro výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží



icon

473 030 777

Po - Pá: 8:00 - 16:00

icon

DOPRAVA ZDARMA

Při nákupu nad 400 Kč

icon

Rychlá expedice

Dodání do 3 pracovních dní

icon

Ověření věku 18+

Dle platného průkazu totožnosti

Ověřeno zákazníky

99 % zákazníků doporučuje náš obchod (z 67 recenzí).

„Pečlivé zabaleno zboží a rychle dodání!“

Ověřený zákazník, 10.05.

„Dobrý výběr, super slevy, maximální spokojenost. Mohu jen doporučit.“

Ověřený zákazník, 01.05.

„I přes to, že mi objednávka nepřišla do 3 pracovních dnů. Tak mi jako omluvu poslali voucher na 250 korun.“

Ověřený zákazník, 27.04.

„Jsem naprosto spokojen. Skvělá komunikace, rychlé dodání, zboží v pořádku. ;-)“

Ověřený zákazník, 02.03.

Aby pro vás byly naše stránky a produkty zajímavé, používáme různých nástrojů pro sběr dat a optimalizaci stránek.
Více informací k tomu naleznete zde. Kliknutím na tlačítko “Rozumím” souhlasíte se sběrem dat a ukládáním souborů cookie.