Vrácení a výměna

Nevyhovuje vám zboží, které jste si u nás objednali? Nevadí. Zboží nám můžete vrátit nebo vyměnit za jiné. Máte na to 14 dnů od obdržení zásilky. Stačí vyplnit a odeslat formulář pod tímto textem a společně s kopií faktury nám můžete zboží zaslat zpět na adresu zákaznického oddělení: DanCzek Teplice a.s., Oldřichov 220, Jeníkov 41724. Balíček pošlete doporučeně, bez dobírky. Zboží musí být ve stavu, v jakém jste ho od nás obdrželi - tedy nepoužité, neporušené, neznečištěné a v originálním obalu.

Jakmile k nám váš balíček dorazí, naše zákaznické oddělení vás bude kontaktovat. V případě výměny zboží se domluvíte na vytvoření nové objednávky. V případě vrácení zboží vám jen potvrdíme přijetí vráceného zboží a odešleme vám peníze zpět na váš účet. V případě výměny nebo vrácení zboží zákazníkovi vrátíme i částku za doručení zboží (pokud ji platil). Dopravu za zboží od zákazníka si hradí vždy zákazník.

K úspěšné reklamaci/vrácení zboží je nutné přiložit do balíku doklad o koupi a vyplnit online formulář. 

Sleva poskytnutá k objednávce, není-li vázána ke konkrétnímu výrobku, je rozúčtována v zásilce. V případě vrácení nekompletní objednávky, je poskytnutá sleva odečtena od katalogové ceny vráceného zboží. 

Využité zlaťáky z Ambassador programu nelze při vrácení zboží nárokovat zpět. 


Formulář pro výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží



icon

473 030 777

Po - Pá: 8:00 - 16:00

icon

DOPRAVA ZDARMA

Při nákupu nad 400 Kč

icon

Rychlá expedice

Dodání do 3 pracovních dní

icon

Ověření věku 18+

Dle platného průkazu totožnosti

Ověřeno zákazníky

97 % zákazníků doporučuje náš obchod (z 259 recenzí).

„Vše proběhlo v pořádku a rychle.“

Ověřený zákazník, 14.06.

„Bezproblémová orientace ve webové nabídce, jednoduché objednání a rychlé doručení. Nic víc od e-shopu ani nelze očekávat - to vše bylo splněno ...“

Ověřený zákazník, 14.06.

„Jako vždy rychle doručena kompletní objednávka. Děkuji a doporučuji všem!“

Ověřený zákazník, 12.06.

„Jsem s obchodem velmi spokojená, nebyl žádný problém. Pouze při poslední objednávce se stalo, že mělo zboží být doručeno v úterý, nicméně se dodání o den zdrželo, což mi paní ihned zavolala a upřímně bych si toho ani nevšimla, kdyby mi nezavolala. Ale bylo to od nich moc hezké. Mají dost širokou nabídku, takže se tam určitě něco najde pro každého jak v příchutích, tak samotných e-cigaretách. Ceny jsou velmi příjemné ve srovnání s jinými obchody a pokud jste pravidelný uživatel, rozhodně se vám vyplatí zařadit se do věrnostního programu, občas tím k nákupu získáte příchuť téměř zdarma. Jediné, co mě trochu mrzí, je nabídka náhradních příslušenství a dílů, ačkoli má obchod pestrý výběr samotných cigaret, s náhradními součástkami k nim je to občas trochu horší. Mají je hlavně pro pár konkrétních značek, ale to je asi pochopitelné, neboť se jedná o značky, které dominují v jejich nabídce. Další nevýhodou je, že tento obchod je velmi oblíbený a proto bývá spousta položek rychle vyprodána, takže si občas musíte počkat, až se vaše oblíbená příchuť zase naskladní, nikdy to však netrvá příliš dlouho.“

Ověřený zákazník, 11.06.